විශ්ලේෂක ඇල්ෆලයිනර් (අලෙවිකරණ පර්යේෂණ කණ්ඩායම්, තරඟ විශ්ලේෂකයින්, නැව් කළමනාකරුවන් සහ නැව් තැරැව්කරුවන් සඳහා යොදාගැනෙන පර්යේෂණ මෙවලමකි.) අනුව, මධ්යධරණී නැව් සමාගම (Mediterranean Shipping Co. – MSC) ලොව විශාලතම බහාලුම් රේඛාවේ ඉහළම ස්ථානයේ සිටි මාර්ස්ක් ජාත්යන්තර බහාලුම් නැව් සමාගම (Maersk) බිම හෙළා ඇත.
ඇල්ෆලයිනර් හි නවතම සංඛ්යාලේඛන පෙන්නුම් කරන්නේ MSC පළමු වරට Maersk ට වඩා 1,888 teu(බහාලුම් නැව් සහ පර්යන්ත සඳහා භාණ්ඩ ධාරිතාව තීරණය කිරීම සඳහා භාවිතා කරන නිශ්චිත මිනුම් ඒකකය) කින් ඉදිරියෙන් සිටින බවයි. MSC සතුව නැව් 645 ක් ඇති අතර ඒකාබද්ධ ධාරිතාව 4,284,728 teu, Maersk හා සසඳන විට ධාරිතාව 4,282,840 teu සහිත නැව් 738 කි.
MSC විසින් කලක සිට, ලබාදී ඇති කාලය තුල එහි විශාල නව ගොඩනැංවීම් ඇණවුම් පොත සහ, මෑත කාලීනව භාවිතා කරන ලද හා වරලත් ටොන් ප්රමාණය ලබාගැනීම යන දෙකම සැලකිල්ලට ගෙන,ලොව විශාලතම බහාලුම් මාර්ගය ලෙස Maersk අභිබවා යාමට අපේක්ෂා කරන ලදී.
නව ගොඩනැඟිලි 60 ක ඇණවුම් පොතක්, ධාරිතාවයෙන් 1m teu හෝ එහි වත්මන් බලඇණියෙන් 23%ක් පමණ සමග MSC ඉදිරි වසර කිහිපය තුළදී ධාරිතාවයෙන් Maersk අභිබවා සිය ප්රමුඛත්වය සැලකිය යුතු ලෙස පුළුල් කිරීමට සූදානම් වන වේ. ඊට ප්රතිවිරුද්ධව, Maersk හි ඇණවුම් පොත එහි වත්මන් ඇණියෙන් 6% ක් වන අතර එහි ධාරිතාව 255,100 teu සහිත නැව් 25 ක් ඇත.
පසුගිය මාස 12 තුළ Maersk හි ව්යාප්තිය සහ ආයෝජන බොහෝමයක් බහාලුම්වල භෞතික වත්කම්වලට වඩා සැපයුම් සහ ඊ-වාණිජ්යය සම්බන්ධ සපුරාලීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කර ඇත.
අනුග්රහය- සී ට්රේඩ්
පරිවර්තනය – ෂකිලා එච්. අතුකෝරල